System MediaAnalyst predstavuje spickovy software pro analyzu sledovanosti
medii vyuzivajici nejnovejsich technologii a poznatku. Jeho zakladni funkci
je vypocet sledovanosti daneho media (deniku, magazinu, rozhlasove ci televizni
stanice) urcenou cilovou skupinou (pripadne ve zvolene dobe). Software umi
take urcit profil divaku/ctenaru zvoleneho media, coz usnadnuje lepsi cileni
reklamy resp. tvorbu programove nabidky. Samozrejmosti je schopnost pocitat
podil na trhu medii.
Mezi pokrocilejsi funkce zamerene predevsim na pouziti v reklamnich agenturach
patri vypocet kumulativniho pokryti pri umisteni vice reklam. Vrcholem pri
praci s programem je potom podpora navrhu kompletni reklamni kampane ve
vice mediich zahrnujici vypocet vsech rozhodujicich parametru kampane vcetne
celkoveho pokryti, ceny, CPT a GRP.
System MediaAnalyst lze upravovat a rozsirovat o dalsi specificke funkce
a prizpusobit ho tak individualnim pozadavkum zakaznika.
Software MediaAnalyst je vhodny zvlaste pro reklamni agentury, jeho schopnosti
ale oceni i medialni organizace.
MediaAnalyst Pro 3.7 je zatim posledni komercne dostupnou verzi
tohoto spickoveho analytickeho softwaru. Zvlada vsechny funkce popsane
v prechozich odstavcich, navrh reklamni kampane je proto pomoci tohoto
programu snadny a primocary. Funkce jako je graficke znazorneni dat, export
do tabulkovych procesoru nebo prizpusobitelne tiskove formulare z nej delaji
profesionalni nastroj vhodny pro vsechny medialni a reklamni agentury.
Tato verze je dostupna pouze pro pocitace Macintosh a jejich klony,
verzi pro Windows 95/NT je mozne vytvorit na prani zakaznika.
Dostupnost: ihned
MediaAnalyst Lite 4.0 je prvni z nove generace analytickeho
softwaru umoznujici naraz pracovat s datovymi soubory za vice kvartalu.
Tato verze se soustredi na vypocet sledovanosti medií a jejich profilu
a na urceni podilu na trhu. Jedna se take u prvni verzi, ktera bude standardne
dodavana pro MacOS i Windows 95/NT.
MediaAnalyst Lite 4.0 je vhodny jak pro medialni spolecnosti jako jsou
vydavatelstvi novin a casopisu pripadne rozhlasove a televizni stanice
tak i pro mensi reklamni agentury, ktere nepotrebuji schopnosti verze Pro.
Software bude dostupny v identickych verzich pro Windows 95/NT a MacOS
s moznosti libovolneho prenosu dat.
Dostupnost: vyvoj docasne pozastaven
MediaAnalyst Pro 4.0 obsahuje vsechny funkce verze Lite, ktere
jsou dale rozsireny o podporu navrhu kompletni reklamni kampane. Verze
Pro navic umoznuje vypocet tzv. kumulativniho pokryti pri umisteni vetsiho
mnozstvi inzerce. Z vytvorenych tabulek a grafu lze potom snadno urcit
optimalni mnozstvi inzerce pro dosazeni nejvetsiho pokryti a pri zachovani
nejnizsi ceny. Vrcholem navrhu reklamni kampane pomoci tohoto programu
je urceni celkoveho rozlozeni inzerce do jednotlivych medii a vypocet prislusneho
pokryti, ceny i GRP.
MediaAnalyst Pro 4.0 je vhodny predevsim pro reklamni agentury pracujici
na komplexnich projektech medialnich kampani.
Na verzi Pro bude mozne kdykoliv prejit z verze Lite pri zachovani
vsech dosud ulozenych analyz. MediaAnalyst Pro 4.0 bude dostupny v identickych
verzich pro Windows 95/NT a MacOS s moznosti libovolneho prenosu dat. Umozni
tak spolupraci nekolika uzivatelu na navrhu jedne kampane.
Dostupnost: vyvoj docasne pozastaven
Cenová politika
Platba za software a jeho neomezene pouzivani je jednorazova. Individualne
je mozne dohodnout platbu prostrednictvim splatek, kratkodobe zapujceni
programu napriklad pro navrh jedine kampane pripadne slevy pri zakoupeni
vetsiho poctu instalaci.
Pro vyuziti programu jsou nezbytne datove soubory s udaji o sledovanosti.
Tyto soubory jsou generovany z primarnich dat, ktera je nutne zakoupit
u nektere z organizaci provadejicich vyzkum trhu (GfK, Median, ARA). Cena
za prevedeni jedne sady dat a jeji nasledne neomezene pouzivani s programem
je opet jednorazova. Cena za nakup primarnich dat neni zahrnuta!
O aktualni cenove nabidce a kratkodobych zvyhodnenych programech nakupu
(napr. nakup aplikace a sady dat dohromady) se informujte u autora softwaru
(viz dalsi sekce).
Informace
Chcete-li se více dozvedet o autorovi programu, podivejte se
prosim na jeho domovskou stranku. O podrobne
informace o aplikaci, jejim dalsim vyvoji a aktualni cenove nabidce si
prosim napiste na e-mailovou adresu: bartak@kti.mff.cuni.cz.
Sem take muzete adresovat sva prani ohledne novych funkci programu, pripadne
si domluvit osobni prezentaci aplikace. Autor softwaru je kdykoliv pripraven
zodpoveded Vase pripadne dotazy na telefonnim cisle 0603 428 336 kam muzete
take smerovat kratke textove zpravy prostrednictvim SMS.