Vítejte na stránce programu

Media Analyst Title
© 1994-98 Roman Barták

System MediaAnalyst predstavuje spickovy software pro analyzu sledovanosti medii vyuzivajici nejnovejsich technologii a poznatku. Jeho zakladni funkci je vypocet sledovanosti daneho media (deniku, magazinu, rozhlasove ci televizni stanice) urcenou cilovou skupinou (pripadne ve zvolene dobe). Software umi take urcit profil divaku/ctenaru zvoleneho media, coz usnadnuje lepsi cileni reklamy resp. tvorbu programove nabidky. Samozrejmosti je schopnost pocitat podil na trhu medii.

Mezi pokrocilejsi funkce zamerene predevsim na pouziti v reklamnich agenturach patri vypocet kumulativniho pokryti pri umisteni vice reklam. Vrcholem pri praci s programem je potom podpora navrhu kompletni reklamni kampane ve vice mediich zahrnujici vypocet vsech rozhodujicich parametru kampane vcetne celkoveho pokryti, ceny, CPT a GRP.

System MediaAnalyst lze upravovat a rozsirovat o dalsi specificke funkce a prizpusobit ho tak individualnim pozadavkum zakaznika.

Software MediaAnalyst je vhodny zvlaste pro reklamni agentury, jeho schopnosti ale oceni i medialni organizace.


MA Pro 3
MediaAnalyst Pro 3.7 je zatim posledni komercne dostupnou verzi tohoto spickoveho analytickeho softwaru. Zvlada vsechny funkce popsane v prechozich odstavcich, navrh reklamni kampane je proto pomoci tohoto programu snadny a primocary. Funkce jako je graficke znazorneni dat, export do tabulkovych procesoru nebo prizpusobitelne tiskove formulare z nej delaji profesionalni nastroj vhodny pro vsechny medialni a reklamni agentury.
Tato verze je dostupna pouze pro pocitace Macintosh a jejich klony, verzi pro Windows 95/NT je mozne vytvorit na prani zakaznika.MacOS
 
Dostupnost: ihned

 


MA Lite 4
MediaAnalyst Lite 4.0 je prvni z nove generace analytickeho softwaru umoznujici naraz pracovat s datovymi soubory za vice kvartalu. Tato verze se soustredi na vypocet sledovanosti medií a jejich profilu a na urceni podilu na trhu. Jedna se take u prvni verzi, ktera bude standardne dodavana pro MacOS i Windows 95/NT.
MediaAnalyst Lite 4.0 je vhodny jak pro medialni spolecnosti jako jsou vydavatelstvi novin a casopisu pripadne rozhlasove a televizni stanice tak i pro mensi reklamni agentury, ktere nepotrebuji schopnosti verze Pro.
Software bude dostupny v identickych verzich pro Windows 95/NT a MacOS s moznosti libovolneho prenosu dat. MacOS Win
 
Dostupnost: vyvoj docasne pozastaven

 


MA Pro 4
MediaAnalyst Pro 4.0 obsahuje vsechny funkce verze Lite, ktere jsou dale rozsireny o podporu navrhu kompletni reklamni kampane. Verze Pro navic umoznuje vypocet tzv. kumulativniho pokryti pri umisteni vetsiho mnozstvi inzerce. Z vytvorenych tabulek a grafu lze potom snadno urcit optimalni mnozstvi inzerce pro dosazeni nejvetsiho pokryti a pri zachovani nejnizsi ceny. Vrcholem navrhu reklamni kampane pomoci tohoto programu je urceni celkoveho rozlozeni inzerce do jednotlivych medii a vypocet prislusneho pokryti, ceny i GRP.
MediaAnalyst Pro 4.0 je vhodny predevsim pro reklamni agentury pracujici na komplexnich projektech medialnich kampani.
Na verzi Pro bude mozne kdykoliv prejit z verze Lite pri zachovani vsech dosud ulozenych analyz. MediaAnalyst Pro 4.0 bude dostupny v identickych verzich pro Windows 95/NT a MacOS s moznosti libovolneho prenosu dat. Umozni tak spolupraci nekolika uzivatelu na navrhu jedne kampane. MacOS Win
 
Dostupnost: vyvoj docasne pozastaven

 


Cenová politika
Platba za software a jeho neomezene pouzivani je jednorazova. Individualne je mozne dohodnout platbu prostrednictvim splatek, kratkodobe zapujceni programu napriklad pro navrh jedine kampane pripadne slevy pri zakoupeni vetsiho poctu instalaci.
Pro vyuziti programu jsou nezbytne datove soubory s udaji o sledovanosti. Tyto soubory jsou generovany z primarnich dat, ktera je nutne zakoupit u nektere z organizaci provadejicich vyzkum trhu (GfK, Median, ARA). Cena za prevedeni jedne sady dat a jeji nasledne neomezene pouzivani s programem je opet jednorazova. Cena za nakup primarnich dat neni zahrnuta!
O aktualni cenove nabidce a kratkodobych zvyhodnenych programech nakupu (napr. nakup aplikace a sady dat dohromady) se informujte u autora softwaru (viz dalsi sekce).

 


Informace
Chcete-li se více dozvedet o autorovi programu, podivejte se prosim na jeho domovskou stranku. O podrobne informace o aplikaci, jejim dalsim vyvoji a aktualni cenove nabidce si prosim napiste na e-mailovou adresu: bartak@kti.mff.cuni.cz. Sem take muzete adresovat sva prani ohledne novych funkci programu, pripadne si domluvit osobni prezentaci aplikace. Autor softwaru je kdykoliv pripraven zodpoveded Vase pripadne dotazy na telefonnim cisle 0603 428 336 kam muzete take smerovat kratke textove zpravy prostrednictvim SMS.


Last update 17th January 1998
Designed and maintained by Roman Bartak
© August 1997